12. oktober 2014

Snart snur vi primstaven til vintersiden


Primstaven på bildet er en primstav som henger i stua i barndomshjemmet mitt, en vakkert utskjært kalender som pappas onkel har skåret ut. Den var veldig fristende å bruke som sverd i oppveksten, men da fikk vi beskjed om å ligge unna, primstaven var altfor fin til å hugge hoder av monstre på. 

Jeg tok den av og til ned fra veggen og kikket på de ulike symbolene på primstaven, og første symbolet på vintersiden er på 14.oktober, en vott markerer første vinterdagen. 

Og jeg gleder meg til den dagen. Da kan jeg endelig vise frem alt vi har pønsket på og prøvestrikket og fotografert, alle de vakre og kule vottene samlet i en e-bok! Noe så moro å ha fått være med på sammen med sju andre flinke strikkere, designere og bloggere!  

6 kommentarer:

  1. Ahaaa SÅÅÅ spennende!!!
    Dette må eg følge med på ;)

    Ha en FLOTT kommende uke ;)

    Klem Vibbedille ,)

    SvarSlett
  2. Spennende! Gleder meg til å se!:)

    SvarSlett
  3. Wow så spennende, tommel opp :)

    SvarSlett
  4. Ikke lenge igjen nå! Spennende!

    SvarSlett
  5. Gleder meg! Moro å få vite mer om primstaven på bildet, og om vottedagen! Visste at 14. oktober er første vinterdag, men koblet ikke det :)

    SvarSlett

TAKK for at du gidder legge igjen kommentar! Jeg leser alle kommentarer jeg får, og settes stor pris på.