13. desember 2014

Julekalender



Halvveis uti julekalenderen tipser jeg om fine julekalendere på nett, knittingbykaae.blogspot.dk har en storslagen for strikkere, og Jorid som står bak utrolig mange flotte votte- og sokkemønstre (velskrevne og originale) , har julekalender på facebookgruppa si, med et mønster å vinne for fem stykker hver dag. 

https://m.facebook.com/profile.php?id=144382942263029

Pga lynnedslag forrige helg venter jeg ennå på nettforbindelse i heimen, jeg blogger fra tlfnettet. Beklager at linkene derfor ikke sys pent inn i teksten. 

Min broderte julekalender, kopiert av min barndomskalender, men i andre farger, får igjen komme frem i lyset. Lego- og Frostkalender ble preferert i år, så jeg hsr min som pynt sammen med kunsten over pianoet (Iben Sandemose og Gunn Tjensvold om noen kjenner igjen bildene). 

Og koreapanelet var det jeg lovet meg selv å male da vi flyttet inn. Jadda. Masse har blitt pusset opp, men akkurat denne veggen får de som kjøper heller få gleden av. Man blir jo litt vant til det tilslutt;)



En nydelig gardindusk, håndlaget glass som reiseminne fra Bali, får telle ned dagene. 


Ungene og jeg baker lussekatter etter Wenches oppskrift. Med safran! 

http://knitnetty.blogspot.no/2014/12/11-desember.html

1 kommentar:

TAKK for at du gidder legge igjen kommentar! Jeg leser alle kommentarer jeg får, og settes stor pris på.