8. april 2015

Strikkeklær



Jeg kan ikke strikke alle plaggene mine (jo, jeg kan jo i teorien, men jeg vil ikke). I det siste snek det seg inn strikkerelatert plagg når jeg allikevel skulle oppdatere svarte tskjorter-lageret mitt. Jeg har ingen band-tskjorter jeg kan gå med med stor overbevisning, så da blir det strikking istedet.

Denne er fra HeyThatsSuper på Etsy, og søker du på knitting shirts eller knitting tshirts, finner du en drøss forskjellige. Eller prøv Cafepress.com og andre som lager tskjorter med trykk.



Dere skulle bare visst at dere hadde en strikkeblogger ved siden av dere...

(Jeg kjøpte tskjortene selv, om noen lurte. )



For den som er lei spørsmål på pendlestrikkinga har jeg den perfekte tskjorte. Selv har jeg stort sett bare fått hyggelige spørsmål når jeg og strikketøyet blir sett ute, så jeg trenger ikke denne.




Har du noen tips om fine tskjorter eller strikkebager? Gjerne på nett!


7 kommentarer:

  1. Eg har skaffa meg denne: http://society6.com/product/skills-3ob_bag#26=197

    Mykje anna strikkerelatert også på Society6!

    SvarSlett
  2. Hehe, morsomme. Og det er ganske utrolig å måtte KRANGLE med fremmede på bussen om man strikker eller hekler. Det har faktisk skjedd.

    SvarSlett
    Svar
    1. Haha! Som om man var usikker på hva man holder på med selv?

      Slett
  3. Jeg har et strikkenett som det står "I knit so I won't kill people" på ;) Slipper så mange spørsmål når jeg går med det. Det er vel også kjøpt på Cafepress.

    SvarSlett

TAKK for at du gidder legge igjen kommentar! Jeg leser alle kommentarer jeg får, og settes stor pris på.