25. august 2015

Eventyrvotter - happy!

Untitled

Sannsynlig samtale på pauserommet på en av Lørenskogs bokhandlere i går:

-Så du hu derre hyperglade dama i butikken som sto innmari lenge foran strikkebokhylla?
-Mener hu der som gliste bredt, og tok bilder av hylla vår?
-Ja, det må være samme dama. Hun som sto og hoppet av glede foran den nye strikkeboka vi har fått inn. Jeg gjetter på at strikking er inne på ti-på-topp-lista hennes.

Jepp, det var meg. Jeg stakk ut i en pause på jobben og kjøpte et eksemplar bare av ren utålmodighet over å se hvordan den var å holde i hånden og snuses på.

Godfølelse. Utrolig stas å få være med på, og være en del av en kreativ gjeng som Vottelauget. Og når det til og med blir bok av det hele! Oioi!


Vi kommer til å lansere boka på Sjølingstad 12.sept, men dukker opp på ymse strikkearrangement i løpet av høsten. Vi varsler på Eventyrvottebloggen og Facebookgruppa underveis.  Akkurat nå presenterer vi alle de nye mønsterne, en ny hver dag. 

Og boka har blitt så fin! Det er alle vottene fra e-bøkene våre, samt seks nye mønstre, i tillegg til en hel drøss med bilder. 

Ok, kanskje mye om Eventyrvotteboka vår akkurat nå, men ta en titt selv. Anbefales :)

Ark har fått den i fysiske butikker, Husfliden på Lillehammer, Libris på Nesna tar den med på strikkefestivalen på Lurøy (og har den i butikken!),  og spør gjerne i din lokale bokhandler, så fikser de den, eller du kan bestille på nett hos feks Adlibris (sender og til Sverige).

13 kommentarer:

  1. Gratulerer! Så stas det må være!

    SvarSlett
  2. Klart du blir entusiastisk når du er med på noe sånt! :) Og da blir det en del blogging om det. Helt naturlig, det. Gratulerer med boka!

    SvarSlett
  3. Gratulerer med boka!! Klart det er stas!
    Kanskje du får meg til å strikke votter igjen....er ikke det jeg liker best....

    SvarSlett
  4. Gratulerer med utgivelsen! Superstas!
    Jeg fikk boka i dag, tenkt som gave til modern, men tror jeg beholder den selv!

    SvarSlett
  5. Så stas! Gratulerer :) Den boken så jo ut som rene strikkegodteri, så kanskje jeg må begynne å strikke votter igjen :)

    SvarSlett
  6. Åhhh, sååå maaange fine votter!!! Den boka må æ ha!!!

    SvarSlett
  7. Gratulerer :) Så flinke de er.

    SvarSlett
  8. Gratulerer! Boken er kjempefin :-)

    SvarSlett
  9. Gratulerer med ny bok! Gleder meg til å bla i den, og forhåpentligvis strikke noe fra den, selv om jeg og votter ikke er den beste kombinasjon...

    SvarSlett
  10. Så gøy! Kjempekjekt at alle vottemønstrene har blitt bok. :)

    SvarSlett
  11. Gratulerer! Stas. Gleder meg til å få den i hus :)

    SvarSlett

TAKK for at du gidder legge igjen kommentar! Jeg leser alle kommentarer jeg får, og settes stor pris på.